Asyiqin Ismadi : hambek kaw !
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Thursday, August 26, 2010

hambek kaw !

ape yang aku nakk share ngn korang ary memang sejarah gile dalam idop aku . mane takk nye dalam 15 soalan add mt , 2 je yang aku jawab . yang lain aku cincai je cam mamk wat mee goreng kt kdai dye . kaw tau je aa , aku ney daa aa takk minat gile subjek2 math ney . pekse math pon aku hentam taram ney suroh aku jawab add math . ha ! hambek kaw peta dunia yang aku da buadd kat kertas jawapan ue . [ haha ! ] mule2 pekse kononnye nakk fokus aa tapy disebabkan ade kekangan maka tak dapat laa nakk menumpukan perhatian sepenuhnye .mane takk nye budakk sebelah aku ney daa aa kuat menganjing pas ue siap main baling2 habuk pemadam . naseb bek aku takk hangin , kalw takk aku buadd habuk pemadam ue jadi ultraman suruh fire je kat dye balek . bukan takat 2 je , yang budakk depan aku ney pulakk boley main flying2 kiss kat membe dye . da kire romntik de amour gle aa kot . malas aku nakk amik tawu . tengaa sedap2 layan mimpi terindah , ttbe ade suare cakap2 
' awkk da cyap buadd ke ? 'aq pon jwb ngn muke blur2  'takk cyap agy aa cekgu ' pas ue sambung balek tido . ttbe membe aku pon tanye soalan yang aku takk penh twu kewujudannye . sory 2 say ,aku memang takk tawu nakk buadd . cam mane nakk tawu . stdy pon takk . kalw setakat buadd simultaneous equation bole aa bla gy . ney suruh carikk tah hape2 . makk aku pon takk pena jar nakk buadd cam ne .[haha !]kalw aku tawu add math ney pembunuh . takk de nye aku nakk jadi pengikut dye sampai sekarang . menyesal gile bhai ! ah ! lantak aa . malas aku nakk pk  
ha , ney ade 1 cete fresh gile . baru kene tadi . cam ney cetenye . tdy aku g beli barang tok adk ankt aku  tengah2 syok dok pilih2 ade laa sorang pacekk ataw hanye layak dipanggil malaun sebab kerek gle . macam takk ade adb langsung . aku ney tak perasan yang aku ney agk menghalang lalu lintas tady . yang si malaun ney nakk lalu . tapy takk ade aa dye kate 'tumpang lalu ke hape ke 'ney takk , muke nakk kental cam siall pas ue nakk mara2 aku . 2 pon adek aku yang cakap ade orang nakk lalu . muke dye memang temper gle nagn aku . aku pon wat selambar cam cipan je ngok muke dye , tpy dalam hati sumpah seranah da cam pe .ade ke ptot nakk mara ? bukan aku sengaje nakk hlang jln dye . dye ingat mke kental dye ue aku takot pe ? takk masokk aty pon aa . nakk je aku cakap gini 'wey , mke kaw ngn tpak kaki mat nor komplek da sme ade hati nakk wat mke cam ue . ngat aku geger pe ? ' mau dapat penampar free an ? haha .   

*mat nor komplek = orang gle :)

p/s : sory entry ary ney panjang siket . lepaskan geram aa . haha . 

2 comments: