Asyiqin Ismadi : countDOWN raye . yeah !
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Thursday, September 9, 2010

countDOWN raye . yeah !

selamat hari raye , aidilfitri mulia , lalalala .. ~ woi ta saba nakk raye twu tkk ? takk tawu ? ney msti kes takk dengar pak engku cakap . haha ! omaigod ! jp ea , langsir takk cyap psg agy . pak engku , raye postpone bole takk ? takk cyap agy ney :( haha . sumbaat aa . uma spe da cyap , tkn right klik , spe bole tekan baru bole raye . haha [ naty aku bagi dwet raye . ]

ha ney nakk habaq , tadi an aku g shopping beli 2 beli ney . pas ue ttbe tengok jam , 7.15 . ha ! da buke .bapak aku relax gle . cume beli air 1 tin share 5 orang . amacam ? sangat romantikk kan ?
haha ! gile laa bhai . takk ckop hape pon . pas ue g crikk kdai makan , sume ttop aan . peh ! cam **** je ann . haha . dengan mke kbolor aa crikk kdai makan . jmpe 1 kdai makn . tpynye , massyallah ! ramai orang tahap gaban derr . kol 7.50 aku sampai kol 8.40 baru dapt makann nye . lame gle . mke da macam ayam berak kapor je . haha . pas ue aku g amik baju bapak aku n then baleekk. sampai je umah , ank jiran aku bole main lawan2 mercon . peh ! terbakar sey . budakk kcikk bole cabar aku pakai mercon roket dye . jeng2 , aku pon ngn  adek aku pon lawan aa blek . dengan berbekalkan sekotak mercon bola king saiz yang bapak aku beli tok baling monyet , aku manfaatkan untokk lawan ngn anak jirann aku ue . haha ! hambekk kaw . lari mencicit kaw . haha ! dengki gle ann . ade aku kisahh , spe soh crikk pasal ann . naseb bek nga bling2 ue ta masokk dalam kocek baju melayu dyorang . law takk takk raye aa kaw budakk . padan muke !haha .

nga besh2 , makk aku panggil soh tlg psg langsir . dahh kne panjat sne , pnjat sini . da aa gyt gle . nsebb bekk takk jtoh . law takk , takk raye aa aku . ney pon baru cyap , bole update blog . law takk ,tah ble baru aku update . haha !

----------------------------------------------------------------------------------------------

p/s :  takk suke denga cte aku ? sape suroh denga . aku soh bace je . haha !   


No comments:

Post a Comment