Asyiqin Ismadi : entry tidakk BERNAME
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Saturday, September 25, 2010

entry tidakk BERNAME

maaf oke ? eh , senang nye kaw mnx maaf ek . dlu kaw cci mki aku mcm HANJIG KURAP yang takk bertuan , kaw hine aku ngan ayt2 kaw yang SOPAN 2 . sekarang kaw mnx maap ? mase kaw cci2 aku , kaw takk pke lakk ek . sory lhaa . aku bkn tuhan yang boleh maap kan umat nye . aku bukan malaikat . aku manusia biase yang ade hti ngan perasaan .sekali kaw buadd cam 2 , smpy MAMPOS pon aku takk maap kan kaw . biar hidop kaw takk amn . kaw nakk kate aku KEJAM ? mmg aku kjam . tpy ngn orang cam kaw lhaa . kaw blajja lhaa dri ksilpan kaw . jangan smpy aku aku gne bhse bersastera cam A.SAMAD SAID baru kaw nakk sedar . kaw bace ayt aku ney baik2 YOU ARE NEVER TOO OLD TO LEARN . nmpakk kann ? kaw 2 mde lagy . bnykk yang kaw takk twu . sO , kaw blaja lhaa . tpy hti aku belom terbukakk lagy nakk maap kan kaw . 

p/s : aku bkan orang pemaap =)

No comments:

Post a Comment