Asyiqin Ismadi : saye suke CEKGU =)
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Wednesday, September 29, 2010

saye suke CEKGU =)

cekgu aku best ! cekgu kaw takk best macam cekgu aku . haha (!) kidding =) nakk tawu nape ? ha , cekgu aku bg das2 tembakkan kat sorang budakk yang bajet BAGOS atau pon cekgu aku kate MENGEJAR GLAMOR . hambekk kaw . yeah ! jangan ingat kaw bagos cekgu takk brani nakk sound kaw taw . cekgu aku HEBADD dari kaw lhaa sygs . besok2 . jagn kerek2 bagai taw syg . naty orang takk suke kaw. haha (!) . lagy satu . kaw 2 macam roda . takk semestinye 24 jam kaw kat ats . lepas 25 jam , kompom kaw jatoh !

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

semalam belaja BAHASA INGGERIS . cekgu cerite psl JADE TREE . kaw takk twu ? walawey , aku pon takk tawu lhaa . haha (!) . lepas 2 jumpe perkataan ney TRUNK . aku ngn mmbe aku crikk kt kamus . [ bi aku takk hebadd macam kaw lhaa derr ] . jumpe ! ha ? mmbe aku double meaning kann maksod nye . wOw ! GILE lhaa budak2 ney pk smpy ctu . haha (!) kaw twu kan mksod nye ape ? kalaw takk tawu , kaw tnye lhaa cekgu bi kaw . haha (!) 


 

No comments:

Post a Comment