Asyiqin Ismadi : dis day :)
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Friday, October 15, 2010

dis day :)

hary ney ade sukan kt sekola . boring je . skn tah ppe . lri kt tar lhaa , 2 lhaa , ney lhaa . tup2 kne msok trik tli . peh ! skt pngg sey . abz tgn aku . da cam pe . da lhaa takk de ppe kt skola uh . haish -_-' .blek skola tman syafa g bli tdong . bli pnadol, pas ue tros blek . ptg td g banda . woot2 . super duper sronk lhaa . syafa date ngn bf dye . aku ngn kyah pusing2 je . abz stu summit aku troka .mmg menangkap . pegy men gme , pas ue jmpe asnem na g jamming , aku pon tmpg skki lhaa . besh ! cbe msin urut yg ade kt ctu . wowowo , besh kaw . haha . gle .kol 6 bru blek . tngu bas lme . kol 6 stngh bru smpai uma syafa . nek moto pacak 3 ngn kyah . siyes malu ! haha . sempoi je .

p/s : lupe nakk amik gmba td . hehe

No comments:

Post a Comment