Asyiqin Ismadi : macam gile !
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Tuesday, November 16, 2010

macam gile !

kekadang tengok hidup ney da macam drama . banyak yang kte blaja drpd sekeliling kte . even bende kecik pon , kte still nakk tawu . mmg ske menyibok kat hdop orang lain tpy takk perasan hdop sndri yang da smpan karam . aku takk suke jadi dewasa . i noe u noe it . kaw pon same ? haha . tengok orang hapy ngan couple dyorang , nakk jugakk . kalaw pkwe dye ensem , cam nakk amik dry dye . tapy aku bukan altruisme yang nakk amik kebahgiaan org lain . makk kate takk yahh pk sal 2 . naty pas pekse baru pk . so , i tke ur challenge mom . angah nakk yang macam UMAR AISY bole takk ? haha . nakk yang smprne . aku still blaja , blaja dry ksilapan , tanggungjawab kan ? . aku takk nakk orang kate aku ney evasif , org yag mngelak dry tanggungjawab . bad rite ? . name pon remaje , msti ske sumtink yang sronok . ya ! saye seorang yang hedonisme , lbih mmntingkan kseronokan dry blaja . adat lhaa . tpy takk sume cam aq . aku tawu sume 2 . tpy aku takk lhaa terlibat dlm kebejatan moral , mungkin .  mkin besa mkin banyak masalah . tengokk orang ade masalah , macam nakk tlong tapy takk mmpu bab aku dahh terbeban ngan masalah aku sndiri . baru sikedd ujian ney . aku ade swadaya sendri nakk go on my life . takk sedia nakk jadi dewase . kne buadd sume sndri . takk suke ! . lebih suke buadd bende yang emprikal dry yang teori . aku kne crik entiti mithali aku sendiri , ckgu kate jangan jdi seorang yg nafsi .aku still aku , msih kat takuk lme lagy . seorang yang impulsif . tahh ble baru berubah :'(

p/s : hidup yang takk teruji bukan hidup yang berharga . ( SYDNEY CHARLES BUXTON )

No comments:

Post a Comment