Asyiqin Ismadi
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Sunday, November 21, 2010

maken hari gua maken gile . gile kan lu lhaa bhai . HAHA . lu jangan buadd mke takk tawu cam sakai g2 . kang lu kenyang makan gua punye kaki . HAHA . gua dahh gelabah anjing . ah ! persetan lhaa . dekat nakk spm , gua takk buadd pape . maken malas nakk belajar . ney semua lu pnye pasal . kalaw takk angau kan kaw , aku takk macam ney lhaa gile ! HAHA . maken mencarut . bahase maken lame maken ki*** . bahasa melayu gua dahh tongang langangg . CIKGU , TOLONG SAYE ? baru nakk insaff . kaw ape tahuu ? tahuu kutuk-2 aku ? ha , bagos lhaa . orang putih kate ape 2 , backstaber . ha , gitu lhaa gamakk nye . senaNg cite gini lhaa , KITE wall to wall je lhaa . baru makk takk marah nyah . HAHA . akmalaiman , gua rindu kat lu lhaa siall . lame takk kontekk an . ank kaw da berape ? binik kaw ngan aku sape lagy cun ? HAHA . soalan cam cinabeng

tidakk akn mengepost sehingga 16/11/2010 .
ada paham ?


p/s : aku takk sempurna macam mak kaw lhaa gile . haha

No comments:

Post a Comment