Asyiqin Ismadi : ahad dan award
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Monday, December 13, 2010

ahad dan award

semalam takk update . tersangat lhaa sibokk . nape ? kat uma atokk ade majlis berkhatan cucu-2 nye sayang . kaw nakk share jugakk cite berkhatan kaw . sile-2 . HAHA . sebelom berkhatan kerekk gile budakk-2 ney . takk takot lhaa pe lhaa . dahh lepass , muke macam budakk mntakk penyepakk . HAHA .okeh-2 .


alala . comell nye adekk kaka ney . naty dahh chat , kte pegy beli cokelat eh . HAHA . okeh-2 . aku kat rumahh atokk aku dary ary sabtu . lepas dyorang cyap , aku pegy paret raje . beli minyakk moto , baju ngan inner syria . aku bawakk dwet jw . fone aku tnggal . balekk pt raje , akuu crik fone aku . takk de . menjerit aku. MAKK , FONE ANGAH HILANG . haru rumahh atokk aku . *kecoh lhaa minah ney * semue orang aku tanye . sampai sorang budakk ney

superCYQIN : ____ , nampakk fone takk ?
____              : fone pe ?
superCYQIN : sony , wane itam .
____              : *muke blurr , mntakk kaki .err , takk .
superCYQIN : ooh . oke

lepas tuhh , aku teross geledahh bilikk atokk aku . sume beg aku korekk . sampai beg budakk ney , . YEAY , DAH JUMPE . sadis sungguh , tnggal fone . bteri ngan sim lesap entahh ke mane . aku pegy tempat makk aku . dan-2 tuhh jugakk aku nanges . macamm budakk takk dapat lolipop . *maap , saye memang gembeng .

budakk kecikk tuhh comell kan ?

award time :)
 yeay-2 , dapat award lagy . cikk wawa , terime kaseh ye dahh bagyy award ney . sangat-2 teruje nyah HAHA . okeh-2 . kaw ngat dapat free ? kene jawabb soaln dulu ye incik-2 , puan-2 .

a . Berikan satu nickname untuk saya [pemberi award] .
err , pe ek . nakk pangill wawa boleh takk ? 
 
b . Ucapan untuk pemberi award .
awakk , terimelakaseh ye . i love you lahh .HAHA 
 
c . Listkan artis / band / group yg korg minat .
  YUNA ! saye suke stail dye .
 
 d . Bagi kepada 10 blogger yang cantik dan cun .
lagy takk tawu . sape nakk amikk taw . cyqin takk mara :)
 
 
hadiah kedue , dary icechoc . terime kasehh ye . sangat-2 lhaa comell adiah nye . bole terliur . HAHA .  
 
P/s : entry campuran hary ney dan semalam :)

4 comments: