Asyiqin Ismadi : No Title . Kau bagi Tajuk sendiri .
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Thursday, March 3, 2011

No Title . Kau bagi Tajuk sendiri .

lame aku tak update . see ? betape sibuknye aku melayan anakanak . teet ! sekarang baru sempat , bukan sempat . aku tak boleh tidur sebenarnye . patutnye aku keje sekarang , tapi aku malas . aku rindu dekat dayah . sejak berenti ney , aku belom jumpe die lagy . kau tau kan ? alaa , same je macam kau rindu kat bf kau . tapi aku bukan lesbian ke ape ke .

maaf , gambar tidak berkualiti . saye bukan pengguna nikon / canon :)

aku rindu due orang ney sebenarnye . jangan kutuk muke aku yang sangat sopan beruniform keje .semue tu kenangan . aku dah jadi penggangur sekarang , bukan penggangur . surirumah sepenuh mase sebetolnye . kawan aku kate , dah boleh kawen . aku cakap kat mak aku , mak aku kate ' tunggu orang pinang ' . aku gurau je , mak aku pon iye kan je . reda je laa kan :)

tadi mak aku tak ade , dari semalam . tunggu atok aku kat hospital . aku kat rumah kene jage adek aku . memang betolbetol surirumah . aku malas nak masak , aku beli je kat kedai . yaya , aku memang tak pandai masak . bapak aku pon cakap . semalam aku cakap kat mak aku , aku nak bawak kete keluar . mak aku pon kate ye je , die ingat aku mainmain dan aku ingat mak aku serius . lepas amik adek aku , aku pegy jalanjalan naik kete . tapi sekejap je . takot mak aku balek . aku mesed bapak aku , suruh belikan makanan . muke memng kebulor , almaklumlah . kene tinggal dengan mak .


gambar ney hasil keje adek aku yang takot aku bawak kete . takot masok paret katenye . die tak bagi aku pandang kamera . what the ? sekarang aku pengguna cermin mate yang tegar . doktor aku punye cereewet laa suruh pakai spec bagai . muke aku pon jadi lain . lantak laa kan . aku nak tidur , esok nak teman mak pegy pasar . babai :)

p/s : tadi bapak aku suruh buang bangkai ank kucing . bukan bangkai lagi , dah tinggal kepale dengan usus je . bapak aku geli , aku lagy laa geli gegilon wey . jeritjerit sampai nak nangis , betape geligeli gilon aku . korang bole bayanng kan ?

No comments:

Post a Comment