Asyiqin Ismadi : jangan tanye kenape
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Friday, April 15, 2011

jangan tanye kenape

aku baru perasan . semenjak due menjak ney ,aku ade hobi baru . suke tengok leleki selseme . tah , aku rase muke dieorang comel gile mase gosok-gosok hidung . mungkin sebab aku minat seorang ney , yang ade habit macam tu .mungkin .  kau rase selekeh , kisah pulak aku . minat masing2 .daripada minat pakwe orang . maaf kalau kau terase . aku dapat banyak surat tawaran . tapi aku tak buad ape2 . aku tak tau nak pilih yang mane . aku suka kat kau . ah ! merepek ape kau . aku nak beli diari .nak tulis macam macam kat situ . nak tulis kat sini malu . kawan , jangan buad aku semakin benci , opss ! muak dengan perangai kau yang menjengkel kan tu . aku manusia biase . harap kau faham . esok aku kene kje . doakan aku kaye esok ,boleh belanje kau makan nanti . jangan peningkan kepale kau nak bace entri ney , hidup ney simple . aku tau kau faham maksud aku .

" no one is going to love you ,
if you don't love yourself "

2 comments:

  1. lelaki selsema??
    emm..msti hidung merah cm badut kn..hehehe

    ReplyDelete
  2. a'ah .muke dieorang comel gile :D

    ReplyDelete