Asyiqin Ismadi : KAU MEMANG TAK TAU MALU !
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Monday, August 15, 2011

KAU MEMANG TAK TAU MALU !

Assalammualaikum . tajuk tuh gua tak tujukan kan dekat sapa2 , kalau terasa , maaf .
Gua bukan apa , musim nak raya nih , gua rasa macam ada anasir yang jeles dengan gua . siap bertenggek kat muka gua yang suci nih . kau tau kan .gua tak tau nak buat apa dah . gua rasa nak picit2 je sampai penyek . mak gua marah ,berbekas katanya . gua ikutkan je . betullah kata seorang ibu .ececeh . gua cuma fikir dua sebab je .

i ) gua rembat pencuci muka mak gua
ii) gua dah dekat bulan 

Dan orang cuma bagi cadangan , bersihkan pakai kertas pasir .hoi ! gila ke apa . ingat muka gua macam kayu balak ke apa nak gesek2 bagai ah . haha .cuba korang bayangkan muka gua kalau guna kertas pasir .muka macam lepas excident , muka terseret kat tar .sapa mau ? 

Gua dah feel raya sekarang .


No comments:

Post a Comment