Asyiqin Ismadi : bazar oh bazar :)
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Saturday, August 21, 2010

bazar oh bazar :)

aku tlis entry bab na share aa bazar kat tempat aku ngan korang . kenape laa orang suke pergi bazar ue . berpusu-pusu orang pergi . tak kire ujan , panas dyeorang tetap serbu je bazar ue . tapi memang takk dapat dinafikan aa kat bazar ue memang besh gler . macam2 ade . daripada makanan utara sampai selatan . semua ade . tinggal sedap takk sedap je rasenye an . kalaw aku suke pegy bazar sebab nakk cuci2 mate je tengok makanan yang ade . kalaw nakk diikutkan , sume aku nakk beli ( haha ) . kat bawah ney ade gambar yang sempat aku tangkap . tengok laa :)




 p/s : kalw takk ye2 , boleh tergugat iman aku . haha

No comments:

Post a Comment