Asyiqin Ismadi : * kawan dan besties :)
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Sunday, August 22, 2010

* kawan dan besties :)

ade besties ? kawan ? musuh ? . kalaw aku ade besties TEHEBADD . mule kenal dari from 2 , tapy raptnye macam da kenal dari kanak-kanak laa sey . [ haha ! ] da lame kenal baru aku tau yang aku ngn dye rupenye SEPUPU . wOw ! sangat terharu laa wey . sepupu dan besties orang same . cool bukan ?.[ haha ! ] nak tawu sumtink SPECIAL pasal dye ? bole2 .
*sape yang ta nakk tawu , bole klik 'x' yang de kat hujung atas belah kanan ue . terime kaseh . oke kite sambung cerita kite balekk . besties TEHEBADD aku namenye nur assyaffaa . sangat2 memahami aku [ ceewaah ] semue rahsie aku dye tawu . dan sebaliknye [ paham2 je ea ] . memang takk sala laaa aku amek dye jadi kawan aku . [ woo , naseb baek dapat yang baek ]
  tapy takk de laa aku caye dye 100% bab orang kate kawan boleh makan kawan kan . so , pandai laa ea ! pape pon dye tetap besties TEHEBADD wok ! [ haha ! ]


asyafa sayang . haha !


i luv u moe than u do !

No comments:

Post a Comment