Asyiqin Ismadi : chewing gum gile !
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Friday, October 1, 2010

chewing gum gile !

takk de bahan nakk update . otak kemek kene lenyek ngn bajak . ah ! karut . ary ney pegy skola bwk bnyak badi . badi sape tah aku amek . ddok kt kanten kne chewing gum . ah ! siall aa spe punye mlot puake .da mkn buang merate .nseb bek gua yg kene bkn pengetue . law takk lu yang naye . lu ingat gua suke lu buang merate . stakt buang merate , lu takk hebadd mane lhaa der . hangen aku . abz lunyai kain aku kene sental nakk ilg kan . mmg bangsat lhaa e2 budakk . gua doa idop lu takk amn . ergh ! kene gosip ngan PBJ [ penagih bontot jande ] gile punye budakk laki . jap lagy amek penampar free ea ? kalw ye pon , crikk lhaa yang bgos cket der . ney tah pape . blaja  kimia mcm kt nerake . ckgu mencarut je kejenye . balek2 kne sebat . hary yang gile . takk sehebadd hary kaw kann ?


No comments:

Post a Comment