Asyiqin Ismadi : kamis , 30/10
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Thursday, September 30, 2010

kamis , 30/10

 [ bhase bercmpor . bhse rojak petis , bersastera cam A.SAMAd SAID , berbahase kamus OXFORD ]

tady pegy skola jmpe incik HELMI . bertambah comell lhaa awkk . aww2 , tergode [ gedix , yuckss ! ] . amik pekse sn skn yang tah hape2 . membatak je aku jawab soaln ue . otak kosong bhai . takk de pape lagy pengisian rohani pagi2 bute . mase rehat terserempak ngan sorang minah . mak ai ! dye jeling aku cam cinabeng derr . mke dye LIKE A BITCH . ney psl si budakk laki yang dye admire ue mct aku . chill lhaa wey . aku ngan dye takk de pape . kalw kaw nakk dye , hambekk lhaa . takk kne byr cam kat pasar longgok 2 singgit ue . len kali tnye aku dlu . takk yah nakk jeling2 smpy nakk terjojol bijik mate kaw uh ! malu tanye sesat jln bhai . makn angin ngan mmbe tersayng . fuh ! mmg nkmat . smpy kmbg perot . men minyak wngi dol bedol , ngorat apek lalu tepi skola , rekemen kan bangla jual kapet ngn syafa . woot2 , mmg gile . aku tabik ! mesty aaku rindu korang lepas neyh =(

No comments:

Post a Comment