Asyiqin Ismadi : pendapat aku je
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Monday, September 6, 2010

pendapat aku je

ttbe datang laa konon2 nye idea haprak pepagi bute ney . nakk tydow cam malas tapi mate ney sumpaah ngantok gler . aku bukan nakk cakap pe , cume nakk share aa pe yang aku twu pasal orang sekarang . takk tawu laa korang perasan ke takk , tpy aku perasan cket bab aku pon buadd gakk haha !

cilake , siall , pukimak , anak haram , tah pe agy yang da jdy trend bebudakk ney cakap . aku tade aa ky ayat2 ney . kalaw da memang kne gne bru aku gne .kalaw kaw perasan perkataan2 ney da jdi kebiasaan dyorang cakap . cbe korang perhatikan , ssetngah budakk kalaw tegor membe dyorang ,dyorang takk de aa cakap assalamualaikum ke ape ke . tak de laa nakk kate aku ney baek , tpy baek laa gak ann [ececeh , perasan lebey derr !]yang aku twu dyorang akan cakap camney 'woi , siall aa kaw . kua ta ajk '.btol takk ? kalw takk betol , tlis kt komen . haha !

kalaw yang dengar bebudakk yang takk twu ppe , mau nye menusuk ke jntong aw ayt2 ney . slap2 , ngan mk bpk pon dyorang ckp cam ney . bkn laa nakk slhkan dyorang ckp cmney , mngkin dyorang ney terpengaroh dengan pe yang ade kt sekeliling dyorang . korang pon twu kan , yang sekarang ney mmg da mju gler . facebook , myspace , agy tah ppe . ayt2 dyorang kalw sound orang , peh ! memang power gle . jd takk msthilla kalw ade yang trikot2 ayt2 camney . 

aku pon kkdang terikot gakk . da orang ckp gne ayt cm ue , aku pon lyn je aa . aku bkn nakk ktok2 ke ape ke bab aku pon pernh gne cme aku just nakk btw aa pe yang aku twu . aku takk nakk aa kang tyme ank2 aku [mase depan . haha !]blom pndy jln pon dyorang da gne ayt2 cam ue an . takk bole byg sey kalw ank2 aku gne . msty camney bnyinye 'ibu ney buadd keje lambat cam siput BABI aa '. peh ! menanh sey tlinga dengar . kalw nakk rse takk mkn seminggu , buadd aa . [amaran keras untok bakal2 ank aku . haha !]

p/s : sume ney cume pendapt aku je . aku takk de niat pape . kalw sape2 terase , aku mnx maap oke ?  
 



  

No comments:

Post a Comment