Asyiqin Ismadi : raye ohhh raye
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Monday, September 6, 2010

raye ohhh raye

baju , kasot , ag pe tah sume takk beli ag . da nakk rye lakk ue . yang bapak aku ney pon 1 , da lst2 mnit gakk aa bru nakk cat rumah . penat2 aku kemas , peh ! sampy karam balekk bhai . nseb baekk aa bapak , kalaw adek , da lame aku bagi penumbuk padu . [haha ! sury ayh . takk tolak dwet rye an ?] ngn tangan yang kne cat takk bsoh agy ney , aku dah mengadap lappy . tkot idea haprakk aku ney ilg . .mak aku punye potpet2 jgn cte aa , mau benanah telinga aku . haha ! pas cyap ney angah basohh aa ea . 
ha , aku ade dapt kad raye dari sorang blogger . cket punye kreatif wa cakap sama lu .cyap ade gambar penyanyi baby2 ue , spe nme dye ? ha ! JUSTIN BIEBER .Na tengok kad nye ? jap ea . crik dulu . jmpe pon :

 
                       na jugakk ? klik kat cni
                     
                 

1 . apekah name saye .
    syera kot ?

2 . suke takk dapatkad ney .
    opcoz laa suke . *aww2

3 . tahun ney raye kat mna ?
    rumah atok je 

4 . baju raye berapa guni ?
    4 guni kot . haha 

5 . tady buke pe ?
    nasi goreng belacan 

6 . ucapan hari raye untuk saye . hehe 
    selamat hari raye . Thnx taw kad raye yang comell 2 . hehe  

No comments:

Post a Comment