Asyiqin Ismadi : she is my LIFE
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Tuesday, December 28, 2010

she is my LIFE

 takk nakk bace bole bla !

dule aku penahhcite pasall budakk ney . nakk taeu , tekann ney .kawan dan besties

nampakk tajukk ? nakk cerite pasall die . bukann kaw , die lhaa . oke-2 . die bestiess saye . saye sangat rapat dengan die . macam kembar . oopss ! salahh . macamm adekk beradek . gile swett kaw . sume bende aku nakk same dengann dye , pakwe je laen . HAHA . dye ade mase aku susahh dan senang . dye selalu pinjamkan bahu dye buadd aku bersandar mase aku takk de sesape nakk ngadu *ayat novel :) dye bagi sapu tangan dye mase aku dahh nakk banjir . lepass ney dye nakk pagy jaoh . tngallkan aku sorang-2 kat sini . dahh lame aku takk same-2 dengan dye . dye dahh ade orang laen kot sekarang . dahh takk nakk rapat dengan aku . sedey :( saye tau , awkk buadd macamm tuhh biia nanti saye takk rindu katt awkk kan ? biarr saye pandai berdikari sendiri . takk payh nakk susahkan awkk temankan saye ke sane kemari . kesian awkk kann . awkk , nanti kat sane jangn lupe saye tau ! saye kat sini . doplohempat jam ingatt katt awkk , takk pernahh lupe . nanti kalaw ade pakwe lebey , pasing-2  tau . kann sharing is caring . HAHA . wey , lepass neyy kompom aku rindu kaw gile babeng. nanti kat sne selalu-2 lhaa telepon lhaa aku . nakk manje-2 sikit dengan kaw .HAHA .akhir kate , syafa ! lepass kaw pegy kompom aku rindu-3 kad kaw gile hanjeng







p/s : terime kaseh ye cikk asyafa kerane sudi menjadi teman sehidop semati saye . :)

No comments:

Post a Comment