Asyiqin Ismadi : hari ini
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Tuesday, February 15, 2011

hari ini

sumpa aku boring hary ney . tak tahu nak buad ape . aku mesed tra , ajak die pegy banda . die on je . aku pon oke . pukul 2 baru gerak . semue tempat kiteorang pegy . dary summit sampai lhaa bp mall . takk de tempat besh . semue tutup . hormat maulidurrasul agak nye . sampai summit , lagu i'll be back aku bunyi .

dia : wey , kat mne ?
aku : summit . kau kat mane ?
dia : bustand . carik tiket . naty tunggu kat Mk .
aku : oke

5 minit lepas tuh :

aku : der , mane kau ?
dia : Mk
aku : madah nye , aku sesat doe . tak jumpe Mk =_=
dia : Mk yang kat hujung
aku : tak jumpe . jumpe kat paking je .
dia : oke .

( ayat telah diubah suai :) )


kan senang kalau dary tadi cakap jumpe kat paking . tak payah aku pusingpusing macam orang gile .
jumpe budak cine , die kata ' eh , macam yuna ' . macam yuna ? madah nye . aku tengok jugak tang mane yang macam yuna tuh . takk ade ropa . HAHA

macam ney die kate YUNA ? kelakar betol . HAHA 
balek rumah je , mak aku suruh siapsiap . nak pegy rumah makcik aku katenye .aku ikot je . lame jugak kat rumah makcik aku . pukul 9 baru otw balek rumah . dalam perjalanan , jumpe eksiden . betolbetol depan mate . kereta langgar motor . mak aku kate , jangan tengok . nanti ngenngen . macam teringat ingat lhaa . aku punye degil , pegy tengok jugak . lastlast , ngenngen . bapak aku ajak pegy makan pon aku diam je . aku bayang kalau orang yang aku sayang yang kene langgar . oh mann ! aku memang lemah semangat siked babbab macam ney . baikbaik lapar teros kenyang . sampai kedai makan pon aku takk oder makan , oder air je . lepas makanan sampai , aku teros lapar . aku bantai mee bandung adek aku . buad selamber je . 
mase nak balek , kereta bapak aku tak bole hidop . gabra ! tapy diam je . mane tak nye , sensor kunci bapak aku hilang . takk bole nakk hidupkan enjin . apadaa . naseb baek jumpe , kalau takk , duduk je lhaa aku kat divider jaln tunggu superman datang selamatkan . 
tra  , terime kaseh dah teman kan aku tadi . sayang kau . HAHA :)
comel kan kite ? HAHA
 
p/s : entry ney panjang . jangan bace kalau tak suke :)


No comments:

Post a Comment