Asyiqin Ismadi : kau bagi tajuk sendiri
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Sunday, February 13, 2011

kau bagi tajuk sendiri

dah lama aku tak post kat blog ney . bukan ada yang kisah kan . otak aku tak geliga mcam kau yang boleh post hari-2 . semua aku tukar , dari background sampai ke header . tak payah nak mengejek . aku tau header belog aku tak superb comel macam belog kau . aku tak tahu nak cerita apa . aku sekarang sibuk dengan kerja aku yang tak seberapa ney . sekejap lagi aku dah tak sibuk . aku nak berhenti kerja . jadi surirumah lagi seronok agaknye . aku tak faham ape yang aku tulis . aku rindu besties aku . kakak aku pon aku rindu gegilon . benten aku merajok . aku tak tahu nak pujok macam mane . petang ney aku buzy berjalan . aku nak pegy banda . sape nak ikot , angkat kaki . makin lame makin merepek . kalau tak paham suda . aku tak marah . mak aku suruh tidur . bye !

dayah dan norli .

kami 

along

No comments:

Post a Comment