Asyiqin Ismadi : ASSALAMMUALAIKUM :D
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Saturday, July 30, 2011

ASSALAMMUALAIKUM :D

assalammualaikum dan selamat sejahtera . terlalu formal barangkali . ah , abaikan saja . baru rare . tadi kan , saya pergi bermelancong ke JB , ya , JB . tempat saya sendiri . bukan melancong , lebih kepada menemankan ayah saya yang drive sorang2 ke JB . kasihan . sebagai anak yang mithali , saya bersama dua lagy adik beradik saya dan puan salmiah pergi menemankan ayah saya . sepanjang perjalanan , saya tidur dan hanya sedar apabila saya sampai di hadapan angsana . kalau dah tidur , maknanya pashmina yang saya dah setting sebaiknya terbarai dengan jayanya . terasa begitu syiokk melihatnya , dan sebagai langkah alternatifnya , saya mengendeng sehelai selendang daripada mak saya . bukan satu , dua lagi . sementara menunggu ayah saya , kami berjalan tanpa menghirau kan orang di sekeliling kami . dari satu kedai ke satu kedai . dan , kami terjumpa beg yang tersangat murah .

beli satu percuma satu , beli dua percuma dua .

cotton shawl dan pashmina . 10 henggit satu :D

muka saya haruslah terpamer disini :)

semalam skype-ing dengan encik naen , best gilaa . pukul 1 pagi terjerit macam hampeh . nasib baik mak aku tak bangun = ='








No comments:

Post a Comment