Asyiqin Ismadi : SAHABAT :D
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Sunday, July 31, 2011

SAHABAT :D

Assalammualaikum . baru sekejap tadi aku pulang dari bandar . berenjoy sebelum memulakan puasa di bulan yang penuh rahmat . berjalan dengan perasaan yang bercampur baur kerana takut kekurangan wang untuk pulang ke rumah . maklumlah , aku tak kaya macam kau yang berenjoy sambil membawa sejuta wang dalam kantong kaukan. nasib baik , wang aku cukup . pergi meronda sambil makan pappa roti dan minum cool blog. sangat seronok .pergi bermain bola kelapa yang kelaut dan menubuhkan band selama 10 minit sudah cukup membuatkan aku gembira dengan mereka . ya ,ayat aku memang bertukar .entah kenapa.







No comments:

Post a Comment