Asyiqin Ismadi : Entry Airmata . HAHA
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Monday, September 5, 2011

Entry Airmata . HAHA

Assalammualaikum dan Selamat Hari Raya .

Lama tak hupdate sebab laptop aku yang perangai macam haram , baru hari ney sempat . Nak cerita pasal raya dah tak besh ah kan . Kalau uoll's nak tengok gambar raya , pergi dekat fb i je kayy . Semalam aku hantar along aku daftar U dekat Melaka . Dua hari berturut aku ulang alik Melaka , penat gilaaa ah . Hari ni aku terus sambung cuti raya . Hewhew . Sedih gilaa aku nak pisah dengan along . cewahh . Serius ney , maklumlah . Dah lama kau aku tak pisah dengan dia . Lagi-lagi time2 raya ni , peh makin sedih jaa . HAHA . Banyak cerita aku dengan dia . Dah 18 tahun aku hidup sama dengan diaa . semuanya aku share dengan diaa tau . mana tak sedih . tahun lepas dia pergi matrik . setahun jugak laa pisah . nasib baik dia selalu balik . masa mulaa2 tuu pisah , sedih laa . dari umur 4 tahun sampai laa ni aku tidur satu katil dengan diaa . tup2 malam tadi aku tidur sorang , nak pergi tandas pon tak ada yang teman . selalunya aku kejut dia . aku suka pakai barang sama dengan along . dari baju , seluar , tudung , selipar semuaa ahh . samaa jaa . orang selalu cakap kitaorang kembar . Sweet tak ? Hihi . Lepas ni aku dah tak ada kembar lagi ah , nak jadi kembar dengan adik aku susah sikit sebab kitaorang lain saiz . Kalau dengan along , hentam jaa pakai . Lepas ni tak daa sapa nak tidur sebelah aku , tak adaa sapa nak teman aku beli topup malam , tak daa sapa nak terkejutkan aku kat bilik air , tak adaa sapa nak dengar aku membebel sebelum tidur , tak daa sapa nak pinjam kan duit . tak daa sapa bla..bla..blaa . tsk , tsk . sedih tauu . nasib baik adik aku adaa , boleh ganti along . banyak sangat aku nak cerita pasal aku dengan along , 7 hari 7malam pon tak habiss kot . touching gilaa aku sekarang ney . tisuuu please ? HAHA .

Along , kat sana belajar rajin-2 tau . Selalu ah balik , boleh merempit sesama macam selalu-2 tuu .




Gambar latest aku dengan along . Rotate sendiri ah kepala . HAHA

#Taip dengan airmata mencurah-curah , hingus meleleh . sedih gilaa . pisah dengan boyprengg tak paa lagi , jangan pisah dengan family . HAHA .




No comments:

Post a Comment