Asyiqin Ismadi : Aku je lah yang single .
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Saturday, June 23, 2012

Aku je lah yang single .

Assalamualaikum .
Testing 1 2 3 . Pang pang kopang kopang kopang kopang gudung gudung........
Ke hadapan aunty Ju , 

Saya sebagai anak saudara yang paling comel ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru . Semoga kekal ke akhir hayat dan bahagia hendaknya . Tolong sampaikan salam sayang kepada anak baru anty yang sangat menarik perhatian saya tadi sampai saya tak lalu makan . Kahkah .

Aunty dah dapat jodoh , aku je lah yang single . Puihh !

Oleh kerana lama menunggu majlis akad nikah selesai , aku yang bergambar sakan mengalah kan pengantin . Aura pengantin macam dah melekat kat aku , tunggu masa diijabkabulkan je . 

 Muka mintak makan free .

Budak ni dikatakan kembar aku . Sama ke ?

 Lama tunggu , bergambar lah dulu .
Pantun dua kerat lagaknya .

 .........

Tiga model jalanan . 

Aku rasa sangat ohsem hari ni , loser pon ada sebab aku tidak diijabkabulkan hari ni . Gatai sungguh naaa .
Panas yang melanda malaysia buat aku sakit tekak dan ubat alternatifnya adalah dengan minum air limau . Aku memang tengah berjimat sebab aku nak pergi berjimba esok . Mael lambong satu !

Apasal ?




No comments:

Post a Comment