Asyiqin Ismadi : Surat Layang .
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Friday, June 29, 2012

Surat Layang .

Assalamualaikum .


Ehem-ehem , Ke hadapan emak sayang .
Tujuan angah menulis ini surat adalah untuk menyatakan ucapan terima kasih kerana sudi mengambil penyata angah . Shoooo terharu . Sekian .

Apa aku merepek ni pon aku tak tau . Ni semua effect aku makan cendol dua mangkuk kat ejay tadi . Eh kau tahu , keputusan aku suam-suam kuku kaki je wei . Serius I bagitau you . Nasib baik mak I sporting , kalau tak siap-siap lah korek kubur sendiri . Haha . Tahun last ambil penyata ni , macam sedih pulak . Tahun depan , tahun seterusnya waima sampai aku mati memang aku tak ambil penyata lagi . Kecuali aku kahwin dua tahun lagi , dapat anak tahun berikutnya , dan tujuh tahun lepas tu baru aku ambilkan penyata dia . Eh tolong lah aminkan . Haha .
 Sememangnya , mak saya berbangga dapat anak yang sangat suke bergambar tak kira tempat , masa dan ketika . Ececeh . Jangan tanya kenapa gigi aku besar , aset tu. Haha . 

Saya , Nur Asyiqin Ismadi berjanji dan bersumpah taat setia akan belajar bersungguh-sungguh dan mengubah gred saya seperti yang disarankan oleh cikgu mashitah . Di samping itu , saya juga berjanji akan mencelikkan mata saya walaupun pada hakikatnya saya tidur dan bermimpi sampai ke bintang . Sekian .
Janji punya janji nak belajar , tiga karangan aku tak buat lagi . See ? This gugurl shooo the lazy . Memang hakikatnya begitu . Ah , kena kuatkan azam gini . Tolong gantikan aku belajar ? Esok lusa aku bagi kau upah lah . Okay , deal .  

No comments:

Post a Comment