Asyiqin Ismadi : SEPULUH SEBELAS DOBLAS
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Saturday, November 10, 2012

SEPULUH SEBELAS DOBLAS


Assalamualaikum 

Kerana muet , hari sabtu bangun awal .

Kerana muet , sanggup tak makan .

Kerana muet , duduk tengah panas .

Kerana muet , jumpa abang handsome . 

Kerana muet , muncullah post ini . 


Kerana muet , aku tahu kopi tu menggemukkan .

Kerana muet , aku kena setting telinga .

Kerana muet , aku jumpa cerita merepek .

Kerana muet , baru aku tahu budak afrika lagi maju . 

Kerana muet , aku menulis menulis dan terus menulis . 

Bila aku kira patah perkataan , terlebih patah . 

Just go on , aku malas nak fikir .




Kamera fone , bad quality tu biasalah . 

Dear Allah , please give me excellent result . 

I don't want much . 

Band 3 is more than enough . 

I'm begging :')

Bahasa muet , biasalah .

No comments:

Post a Comment