Asyiqin Ismadi : SAMPAI MATI .
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Thursday, November 8, 2012

SAMPAI MATI .

Assalamualaikum .

Aku ganti saya dalam cerita ni . 

Mungkin ada unsur sedikit kepoyoan . 

Mohon kau tak euww euww .





Ini semua kawan-kawan saya . Saya selalu rindu mereka 

Walaupun mulut mereka kadang-kadang macam puaka .

Saya sayang semua kawan-kawan saya .

Sayang sampai bila-bila .




Kadang-kadang , saya jeles bila bestfriend saya rapat dengan orang lain .

Tapi , saya diam je . Takkan nak bagi tau kat dia kan ?

Ye lah , hak berkawan kan hak mereka .

Saya buat-buat tak tau je . 

Lepas tu , saya hilangkan cepat-cepat jeles tu semua . 

Sebab saya cinta kawan-kawan saya .




Kau semua , jangan lupakan aku bila dah berjaya . 



Sara , jangan lupa jemput aku bila nak kahwin .

Sampai mati aku ingat kau semua . 

Hanya tuhan sahaja yang tahu .

Sekian .

No comments:

Post a Comment