Asyiqin Ismadi : Aku kan pergi..........
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Thursday, December 13, 2012

Aku kan pergi..........

Assalamualaikum .

sekejap lagi aku akan berangkat meninggalkan batu pahat . 2 hari je . dan aku telah mengcancelkan semua plan yang aku buat seminggu yang lepas kerana percutian ini . beria ayah aku tanya " ngah , bila habis periksa  , ngah bila habis periksa " rupanya dia dah ada plan sendiri . dan sebagai anak yang taat , mestilah aku kena ikut kan .

kepada ayah , mohon pastikan percutian ini menjadi percutian yang sangat seronok sampai buat anakmu yang comel ini tak menyesal mengcancel plan pergi kenduri kahwin dekat rumah botak .

mak aku tak bagi tidur sebab nak gerak pukul 3 pagi . Sang arjuna pula ke mana entah hilangnya , malaysia kalah agaknya . frust mungkin . hahaha . kata nak teman aku stay up sampai pukul 3 , belum-belum dah hilang . hmmmm , memang aku kena stay up pung pang pung pang dengan adik beradik aku yang dua orang ni .

Jangan rindu kita tau , hahaha .

p/s : Doakan aku selamat pergi dan balik ya ! 

No comments:

Post a Comment