Asyiqin Ismadi : Mohon arjuna faham cara gua . sekali ni sahaja .
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Tuesday, December 11, 2012

Mohon arjuna faham cara gua . sekali ni sahaja .

Assalamualaikum .

Gua jarang tidur awal kebelakangan ni . Paling awal gua tidur 1 pagi . dan itu perkara biasa . adik gua ni lagi satu hal , berbalas mesej dengan boyprengg dia guna number gua . gua ingatkan mesej gua , rupanya mesej dia . paisehh je kan . 

sekarang gua sedang mengalami proses mengenali hati ke hati dengan seorang arjuna . ya , arjuna . mestilah lelaki . dan proses tersebut mengalami ketidakstabilan kerana cara sang arjuna dan cara gua berbeza . sangat berbeza . sampai satu masa berperang sesama sendiri . gua dengan cara gua , sang arjuna dengan caranya . doakan kami berdua bersatu dan berbahagia dikemudian hari . amin . 


kepada sang arjuna tinggi lampai dan wajah yang bisa menggugat hati kecil gua , sedikit pesanan ingin gua

titipkan sebagai peringatan ,

terima kasih kerana sudi mengenali gua walaupun kita sering bercakaran ketika berbual dan gua tahu gua 

bukan perempuan idaman kau seperti yang kau selalu sebutkan dan gua  

tidak sesempurna wanita lain . hanya satu yang gua pinta , tinggalkan gua kalau kau rasa tiada chemistry 

antara kita supaya kita tidak menyesal dikemudian hari . jangan berharap gua akan lupakan kau ya sayang 

kerana gua bukan manusia yang pelupa . ingat ini semua ya , arjuna sayang .


p/s : doakan jodoh gua dan sang arjuna selamanya . hehehe


No comments:

Post a Comment