Asyiqin Ismadi : Saturday Girl's Out .
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Saturday, July 7, 2012

Saturday Girl's Out .

Assalamualaikum .

Aku bersyukur ada kakak dengan adik . Guess what ? They fill my life . Tak ada boipreng pon tak apa , janji diaorang ada 24 jam dengan aku , susah senang pon diaorang ada tauu . Kau ada ? Haha . Dan sebab tu aku selesa bersingle-single ni jep . Bak kata orang , bukan tak ada yang sudi . Cuma , cinta kita ni mahal . Ayat sedapkan hati , sape tak jealous tengok orang bercinta kannn . Mukadimah hari ni panjang sikit . Bukan apa , cuma nak melahirkan kesyukuran yang tidak terhingga . Ewahh . Sebenarnya , aku pergi keluar bertiga dengan sepupu aku . Biasalah , sabtu kan . Pergi menemankan adik aku yng satuuu ni ha , carik baju . Dan-dan tu aku yang kena hantar . Habis beli baju , pergi bpmall . Berjalan-jalan , dan parking penuh sampai bergaduh dengan orang pasal parking . Ohhhh man . Lepas ni gambar , aku malas nak sambung cerita .




Along dengan adik kitewww :)


                       

Hello kezen . Haha 



Eh , abaikan gigi gua tu . Haha 



Lu amik parking gua , gua cantas kepala lu hidup-hidup :P


Heyy , Mangel's on the road :)

No comments:

Post a Comment