Asyiqin Ismadi : Rabu Khamis Jumaat .
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Friday, July 20, 2012

Rabu Khamis Jumaat .

Assalamualaikum .

Pejam celik pejam celik , esok dah mula puasa . Macam baru masuk tahun baru , tuptup dah puasa . Cepat betul masa berlalu . Tak gitu ? Makin cepat masa berlalu , makin bertambah lah kebizian aku . Busy maksud aku . Aku periksa besar tahun ni , Sebesar Gunung Kinabalu mungkin ? Masa aku terluang bukan untuk belajar , lebih kepada suka ria . Rabu lepas , aku berpanas semata-mata menjadi pom-pom girl untuk perlawanan futsal yang julung-julung kali diadakan . Aku lebih menyokong anak-anak ikan aku yang handsome lagi kacak bergaya . Nasib baik menang , kalau tak memang aku suruh diaorang ganti balik suara emas aku yang aku guna untuk sokong diaorang . 


Aku berlagak ketua . Tu yang tudung lain . Kahkah 


Ini mereka . kau kenal kan ?


Hai , saya Asyiqin . Jangan kau terliur sampai nak buka puasa pulak .


Hahahaha , sumpah comel . Kahkah 


........


Kau nampak muka aku hitam sebab mereka ?


Mangel , 12


Khusyuk betul cimoy tu kan .


Muka ikhlas dari hati . Haha


Pretty ever . Mungkin ? 


Nama sebenar Puan Zarianah .


Nama manja , Puan Anne :D


Jangan kau tanya mengapa mereka begitu .

Habis cerita Rabu . cerita Khamis lain pulak . Aku lebih berenjoy hari tu . Jadi cikgu lagi . InsyaAllah . Sebenarnya aku jeles sebab Siti dapat hadiah birthday . Gua punya manaaaaaaaaaaa !


 Dua orang bakal guru .


Kadang-kadang je aku rajin buat kerja . Haha


Aku tahu aku lawa . Kahkah

Sebenarnya banyak gambar . Tapi kau tahu sajalah aku kan . Pemalas tak beringat . Tu baru khamis . Jumaat belum lagi . Sempena menyambut bulan puasa ni , aku berparti di sekolah . Eh eh , bukan parti lolipop seperti yang diwar-warkan di surat khabar tu , ni parti yang berhemah tauu . Banyak makanan yang disediakan , Karang kalau aku sebut , esok kau puasa terliur pulak . Tak payah sebut lah ek .


 Sebelum parti berlangsung , masing-masing dok kerumun je dekat makanan tu . Tak sabar katanya . Dengar cerita , diaorang makan kenyang-kenyang biar sampai esok .


Best friend ever , InsyaAllah :D


Jyeahh , kek batik tu aku yang buat . Laku gila . Terharu boleh ?


Ini cikgu , saya pelajar .


With Papa Mail <3


Anak beranak gilak kamera . Serius , comel :D


Aku memang hitam , eh . Pedulikan semua tu . Kami cun , Bai .

Aku memang sangat tidak hipokrit kat sekolah , serabai memang macam tu . Hari ni last aku sarapan , last aku makan ramai-ramai kat sekolah , hari last aku lepak kat macha minum nescafe suam makan maggi goreng , hari last aku bawak air sirap sejuk pergi sekolah . Bukan last sebab aku nak mati esok . Last sebab esok dah kena berpuasa , tak boleh makan minum masa pagi . 


Saya Asyiqin Ismadi . Pemilik rasmi blog awesome ni . Sekian , terima kasih . Selamat Berpuasa kawan-kawan . Tak mau puasa yangyok eh . Babap kang tak puasa :D

// : Bukan salah aku crush kau dekat dengan aku , aku hot sangat kan ? Haha

No comments:

Post a Comment