Asyiqin Ismadi : KAU
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Saturday, November 24, 2012

KAU


Assalamualaikum . Hari ni bukan gambar aku pemula bicara . 
Selamat Hari Jadi Alia . Semoga panjang umur , murah rezeki dan berjaya dalam Stpm . 
Ucapan biasa untuk semua orang . Alhamdulillah , semua plan berjalan lancar . 
Terima kasih untuk semua . 

Telah aku ingatkan , jangan percaya dekat orang lain walaupun bestfriend kau masa hari jadi kau . 
Dan akhirnya , kau tertipu jugak . Terima kasih sebab terima semua kejutan dengan hati yang terbuka . 
Parti hari jadi kau aku rasa paling special . Dengan ditemani ombak yang memukul batuan , matahari yang hampir terbenam , aku rasa itu semua cukup untuk kau simpan dalam memori 100 gb ingatan kau . 

Minta maaf sebab kitaorang tak mampu nak sediakan makanan untuk kau . Harap kau tak kecik hati . Tepung cempaka je yang kami mampu untuk buat kenangan . Maaf sekali lagi . 


Untuk pertama kalinya kita berjaya buat cover album . 
Nanti kita pergi sini lagi eh . 
Sungguh best kat sini , menjerit , berlari semua nya . 
Release tension mungkin , padahal baru habis 3 paper . 
5 days more to go . Good Luck semua ! 


Dengan berakhirnya hari jadi alia , maka berakhirnya sesi berparti untuk tahun 2012 . 

Terima kasih untuk semua yang terlibat . Segala idea yang dicurahkan akan dikitar 

semula untuk tahun yang seterusnya .

Sekian . 

No comments:

Post a Comment