Asyiqin Ismadi : Stress melampau mugkin ?
Blog ini adalah cerita yang diungkapkan dengan indah dan menjadikan aku yang pernah menjadi manusia , kembali manusia .

Monday, November 26, 2012

Stress melampau mugkin ?


Ohh angin , sampaikan lah salamku kepada kerashh yang sudah berpunyaa .
Katakan padanya aku dah tak suka kat dia lagi . Hahaha

Pertama sekali , Assalamualaikum . Tengah study dan idea mencurah-curah mintak dikeluarkan . Mungkin ada yang akan muntah pelangi bila baca semua ni . Aku tak harap orang baca sebab nanti aku malu . Entah kenapa boleh jadi jiwang nak mampus aku hari ni .

Aku teringin nak jadi heroin untuk setiap cerita yang ada kat sekeliling aku . Aku hanya penonton yang hanya diperuntukkan dengan segumpal rasa kagum terhadap si heroin . Yang pasti , aku akan menyimpan semua kisah perjalanan aku ke menara impian yang mana aku harus bertarung dengan dugaan demi dugaan dan segala yang huru hara dapat aku kalahkan dengan semangat kebal yang sudah aku tanamkan sejak azali lagi . Kalaulah aku dapat menjadi seperti heroin dalam setiap situasi yang aku alami , alangkah bahagianya mak dan ayah aku mempunyai seorang puteri yang dapat membanggakan mereka . Aku memang sudah lama berhasrat untuk menjadi heroin yang menjadi igauan semua orang . Hahaha 

Setiap malam aku akan menyusun mimpi mimpi wangi tapi yang anehnya mimpi aku kerap bertukar hanyir dan meloyakan . Pernah kau rasa ? Suka dekat seseorang . Kau stalker dia kat sekolah hari-hari sampai hafal flat motor dia , stalker facebook dia sampai there are no post to show then kau tahu orang tu dah berpunya dan kekasih hatinya adalah orang yang kau tak sangka dan kau rasa loser lima minit. Aku rasa macam semua orang ketawa mengejek lepas tu bersorak sebab aku tewas dengan perasaan aku sendiri dan mengjakikan betul perangai tu .Ya , aku tahu kenyataan ni memang sadis gila dan aku kena belajar terima kenyataan yang dia bukan jodoh aku . Hahaha

Dan sekarang , aku cuma mintak kau doakan aku dapat jawab periksa killer ni dengan tenang .



" Jika kita suka seseorang , minta pada Allah supaya dekatkan jodoh kita . Jangan beritahu perasaan kita kepada dia kerana perasaan itu akan hilang sedikit demi sedikit "
Sekian .

No comments:

Post a Comment